• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تامین بیش از ۷۰ درصد اراضی طرح نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 40273
  • 17 فروردین 1401 - 11:06
تامین بیش از ۷۰ درصد اراضی طرح نهضت ملی مسکن
با برنامه‌ریزی‌های وزارت راه و شهرسازی در ۶ ماهه امسال سهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ۲ میلیون واحد مسکونی می رسد و با این حساب، تلاش خواهد شد تا در زمان‌بندی اعلام شده واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی احداث و تکمیل شود.

به گزارش صدای حوزه، «رستم قاسمی» در نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس ضمن تشکر از نمایندگان مجلس برای اصلاح و تصویب بودجه ۱۴۰۱ در جهت تقویت وزارت راه و شهرسازی با تشریح فعالیت های حوزه مسکن، افزود: اکنون نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده آغاز عملیات اجرایی است که با این میزان زمینی که آماده شده به همراه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۸۸۰ هزار واحد مسکونی، بیش از ۷۰ درصد اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

وی توضیح‌داد: بر اساس آمار عملیات اجرایی ۸۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است، همچنین حدود ۳۲۰ هزار واحد نیز وارد عملیات اجرایی شده که مجوع آنها بالای یک میلیون در سطح کشور است.

قاسمی تصریح‌کرد: با برنامه‌ریزی‌های وزارت راه و شهرسازی در ۶ ماهه امسال سهم اجرای طرح نهضت ملی مسـکن به ۲ میلیون واحد مسکونی می رسد و با این حساب، تلاش خواهد شد تا در زمان‌بندی اعلام شده واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی احداث و تکمیل شود.

لزوم همکاری سایر وزارتخانه‌ها در تامین زمین نهضت ملی مسکن

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشکیل بانک زمین در وزارت راه و شهرسازی را از جمله اقدامات مناسب ارزیابی کرد و گفت: بخش عمده اراضی تامین شده طرح نهضت ملی مسکن از اراضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی است و انتظار می‌رود تا سایر وزارتخانه‌ها و ارگان‌ها در تامین اراضی برای اجرای مسکن همکاری بیشتری با وزارت راه و شهرسازی داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی بیان‌داشت: ایجاد شهرها و شهرک‌های جدید از دیگر برنامه‌هایی است که وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد، در همین خصوص نیز حدود ۳۰ شهرک جدید در مراحل تغییر کاربری هستند و به‌زودی ایجاد خواهند شد.

وی، تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی باقی‌مانده مسکن مهر را بیش از ۲۰۰ هزار واحد برشمرد و فعالیت برای اتمام این واحدها را یادآوری کرد.

به گزارش ایرنا، در دیدار وزیر راه و شهرسازی با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاونان این وزارتخانه نیز حضور داشتند و در بخش مسکن گزارشی از اقدامات انجام شده توسط معاونان ارائیه و بررسی موضوع حمل و نقل به جلسه دیگری موکول شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=40273
  • منبع : ایرنا

مطالب مرتبط

04خرداد
ریشه برخی از انحرافات اخلاقی در سبک مسکن سازی غلط
آیت الله اراکی در دیدار با استاندار قم مطرح کرد؛

ریشه برخی از انحرافات اخلاقی در سبک مسکن سازی غلط

27فروردین
اگر امکان احراز سکونت ۵ ساله نباشد، نیازی به بارگزاری مدرک نیست!
پاسخ معاونت مسکن مرکز خدمات به خبرنگار صدای حوزه؛

اگر امکان احراز سکونت ۵ ساله نباشد، نیازی به بارگزاری مدرک نیست!

06دی
با تصمیمات غیرکارشناسی، آخرین روزنه‌های امید برای خانه‌دار شدن طلاب را نبندیم!
انتقاد از شرایط حمایتی مرکز خدمات در باب ثبت نام طلاب در نهضت ملی مسکن:

با تصمیمات غیرکارشناسی، آخرین روزنه‌های امید برای خانه‌دار شدن طلاب را نبندیم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.