• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
عضو شورای‌عالی بورس در خصوص تغییر و تحولات بورس مطرح کرد؛

آگاه‌سازی سازمان بورس باید به‌گونه‌ای باشد تا مردم بدانند اولویت، در فروشِ سهام عدالت نیست

  • کد خبر : 29038
  • 02 آبان 1400 - 8:23
آگاه‌سازی سازمان بورس باید به‌گونه‌ای باشد تا مردم بدانند اولویت، در فروشِ سهام عدالت نیست
بر اساس مفاد ابلاغی رهبری، مردم باید امکانِ دسترسی به اموال خود را داشته و شیرینی این مال را بچشند و از طرفی باید از افتِ سبد سهام باخبر باشند و آگاه‌سازی سازمان باید به‌گونه‌ای صورت گیرد تا مردم بدانند اولویت، در فروشِ سهام نیست.

به گزارش صدای حوزه، حمیدرضا دانش کاظمی در خصوص تغییر و تحولات بورس تاکید کرد: انتظار می‌رود طی دوهفته آینده، اولویت‌های سازمان بورس توسط رئیس جدید، به صحن شورای‌عالی بورس برسد و تصویب شود.

وی افزود: دغدغه سهام‌داران و بازار سرمایه گسترده و دارای تنوعِ زیادی است و از طرفی توانِ نظارت‌کننده نیز محدود می‌باشد و لذا امکانات را باید متناسب با انتظارات تعدیل نمود.

عضو شورای‌عالی بورس در ادامه گفت: به نظر می‌رسد در هفته آینده اولویت‌بندی توسط آقای عشقی به صحن شورا برسد و تا بحث و بررسی‌ها محکم و همسوتر با بازار پول، پیش رود.

سهام عدالت، یکی از مهم‌ترین معضلاتِ سازمان بورس

دانش کاظمی گفت: یکی از مهم‌ترین معضلاتِ بازار، سهام عدالت است و طیف وسیعی را در بر می‌گیرد. این طیف بیشترین مشکلات بازار سرمایه را از آن خودکرده و بررسی مشکلاتِ آن‌ها از جمله مسائل مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و آن‌هایی که روش مستقیم سهام‌داری را برگزیده‌اند، باید موردنظر سازمان بورس و شورای‌عالی باشد.

وی ادامه داد: بر اساس مفاد ابلاغی رهبری، مردم باید امکانِ دسترسی به اموال خود را داشته و شیرینی این مال را بچشند و از طرفی باید از افتِ سبد سهام باخبر باشند و آگاه‌سازی سازمان باید به‌گونه‌ای صورت گیرد تا مردم بدانند اولویت، در فروشِ سهام نیست.

دانش کاظمی افزود: یکی از اعضای شورای‌عالی بورس، رئیس بانک مرکزی است و بنده وقتی افتخار عضویت در این شورا را داشتم، فقط یک جلسه با حضور سرپرست بانک مرکزی برگزار شد.

وی افزود: رئیس‌کل بانک مرکزی حتی با خواهش و تمنا در هیچ جلسه‌ای حضور نداشت. آن هم در هیچ دوره‌ای و باید پرسید چرا رئیس بانک مرکزی را به‌عنوان یکی از اعضای شورای‌عالی بورس در نظر می‌گیرند؟ قانون‌گذار این انتخاب را انجام داده است تا سیاست‌های بانک مرکزی متناسب و همسو با بورس باشد ولی وقتی یک کارشناس در بانک مرکزی حضور پیدا می‌کند، بدین معناست که سیاست‌های بازار پولی، هم راستا با بازار سرمایه نبوده است.

دانش کاظمی گفت: با حضور آقای صالح‌آبادی و سبقه‌ای که در بورس داشتند، ملاحظه می‌کنیم که در اولین جلسه شورا نه‌تنها رئیس‌کل بانک مرکزی حضوری مؤثر داشت، بلکه نقطه‌نظرات خود را با رویه‌ای کارشناسی اعلام نمود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29038
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

23شهریور
استفاده آزمایشی از رمزریال با مبلغ ۱ میلیارد تومان آغاز شد
20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

31فروردین
انتشار صورت مالی ۳۱۳ شرکت دولتی در سامانه کدال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.