• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
در حاشیه اولین سفر استانی آیت الله رئیسی؛

واکنش لیبرالی به آغاز انقلابی رئیس جمهور

  • کد خبر : 23198
  • 06 شهریور 1400 - 12:27
واکنش لیبرالی به آغاز انقلابی رئیس جمهور
درد این روزنامه های لیبرال مسلک، نه محرومیت مردم خوزستان است نه مشکلات مردم؛ بلکه هرجا بتوانند در کنار این دست موضوعات، لگدی به انقلاب و جریان انقلابی بزنند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند؛ اما به هیچ وجه مردم نباید احساس کنند جریان انقلاب به آن‌ها خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی صدای حوزه، سفر سرزده سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ، در اولین جمعه پس از تشکیل کابینه سیزدهم، تیتر یک غالب روزنامه های شنبه قرار گرفت. این مسئله از چند جهت برای مطبوعات حائز اهمیت بود که اهم آن‌ها از این قرار است؛

یک- این اولین سفر رئیس جمهور، تنها یک روز پس از تشکیل کابینه و اولین جلسه‌ی هیئت دولت صورت پذیرفت.

دو- این سفر، در یک روز تعطیل رقم خورد و باعث شد بسیاری از روزنامه ها و خبرگزاری ها و نیز کاربران فضای مجازی، این رخداد را با صبح جمعه‌ی پس از گرانی بنزین و جمله‌ی ماندگار حسن روحانی مقایسه کنند و آن را دستمایه تحلیل یا طنز خود قرار دهند.

سه- مقصد سفر، خوزستانی است که تا چند هفته پیش، زخم بحران کم‌آبی در آن سر باز کرده بود و این مسئله بازار اخبار و تحلیل ضد انقلاب برای القای ناکارآمدی انقلاب را حسابی داغ کرده بود.

چهار- مردم، پس از مدت ها نه رئیس جمهور اتوکشیده را از قاب تلویزیون، بلکه رئیس جمهور جدید را در کنار خود، در قاب تلویزیون مشاهده کردند؛ تصویری که طی سالهای اخیر به خاطره‌ها پیوسته بود!

واکنش لیبرالی روزنامه های اصلاح طلب و مخالف دولت به آغاز انقلابی رئیس جمهور

اما آنچه در این میان در ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، این است که روزنامه‌های اصلاح‌طلب و لیبرال، یا مانند اعتماد و شرق و آرمان ملی از کنار این خبر مهم گذشتند و کوچکترین گزارش یا تحلیلی از آن ارائه ندادند یا مانند روزنامه های جمهوری اسلامی و آفتاب، در حد یک خبر حاشیه ای بدان پرداختند که باید با ذره بین در لابلای تیتر‌های حاشیه ای آن را پیدا کرد!

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور

البته با اندک تأملی، عجیب بودن این مسئله از بین می رود چرا که درد این روزنامه های لیبرال مسلک، نه محرومیت مردم خوزستان است نه مشکلات مردم؛ بلکه هرجا بتوانند در کنار این دست موضوعات، لگدی به انقلاب و جریان انقلابی بزنند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند؛ اما به هیچ وجه مردم نباید احساس کنند جریان انقلاب به آن‌ها خدمت می‌کند.

بنابراین نه سفرسرزده‌ و بدون تشریفات رئیس جمهور، نه محرومیت خوزستان به عنوان اولویت دولت جدید، نه حضور یک رئیس جمهور در بین مردم پس از مدتها و نه سفر کاری در روز جمعه ی تعطیل آن هم به خوزستان سوزان، هیچ کدام سوژه ی اخبار و تحلیل روزنامه های مذکور نمی شود و سکوت مرگشان را نمی شکند.

رئیس جمهور

رئیس جمهور

اخبار مرتبط:

رئیسی: مدیریت آب در خوزستان غلط است

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=23198
  • نویسنده : عمار جوکار

مطالب مرتبط

26شهریور
«امید معکوس» مصطفی ملکیان
14مرداد
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی؛ بعثت عدالت

دفاعی عقیم و پرهزینه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.